Cumartesi, Ocak 31, 2009

N İ H A Y E T !

Bilgisayarım internetle barış sağladı.
Bu barışı biraz da ben uzattım galiba. İsteksizlik, vakitsizlik değildi. Bıkkınlık! Hiç değildi, sadece zamana bırakmak istedim.

Gerçi zaman öyle köşelere gizlenip beklemez, "bana ihtiyacın var m?" hiç demez. Yolunu alır gider, giderken de bizi sürükler peşinde. İstesekde istemesekde.
Ne güzel söylemiş ÖZDEMİR ASAF
"Zamanın varsa herşeyin gelir geçer, herşeyin varsa zamanın gelir geçer."

Bana ait herşeyimle zaman geldi geçti.

Okudum ...



Okumaya değer. Kurgu ile gerçeğin iç içe geçtiği, okurken alıp götüren nefis bir kitap.




Uyuttum...

Uyuturken beni hergün biraz daha kendine bağlayan, omuzuma kafasını dayayışıyla, nefes alış verişleri ile vazgeçilmeze dönüşen muhteşem bir varlık.

Boğuştum ...

Yaşamımın vazgeçilmez iki aşkı

Biraz örgü, biraz dikiş.
İşte bana ait herşeyimle geçen zaman.

23 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

Ben bunların üçünü birarada görünce coşuyorum.:)
(Sanalda görmek daha güzel oluyormuş.;-))

cinar dedi ki...

Her şey yolunda demek :) Üçü de çok şirin, maşallah. Sağlıklı uzun ömürleri olsun..

Ayrıca hoşgeldiniz yeniden.
Sevgilerimle.

Haccecan dedi ki...

Aramıza dönmenize sevindim...
Allah nazarlardan saklasın hepsini...
Sevgiyle...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Yavrusu,
Üçü birarada olduğundaki curcunayı ben çok seviyorum...

Sevgili Çınar'ım
Evet herşey yolunda,teşekkür ederim.
Şimdi doya doya sizleri okumak var.

Sevgili Haccecan
Teşekkür ederim. Sizleri özledim ve buralardayım.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nur'cuğum, üçü de birbirinden tatlı.Hepsinin yeri ayrı tabii... Can en ufakları olduğu için bol bol kokusunu içine çek canım :)

Seni merak ediyordum. Haberlerini aldığıma sevindim canım :)))

Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

HARİKA BİR KADINA,
ANCA BU KADAR YAKIŞIRDI,
ANNEANNELİK.
ALLAH EN GÜZEL GÜNLERİNİ GÖSTERSİN NURCUĞUM...

sibel dedi ki...

heh simdi oldu :-)

NuR dedi ki...

Canım her şekilde akıp gidiyor zaman, yoksa bizler mi akıp gideniz diye düşünürüm zaman zaman. O koynuşundakiler, akıp giden zamanın karı elimize kalan. Üçü de harikalar, Allah bağışlasın, bana da torun koklamayı nasibetsin.
Sevgiyle kal

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

sevgili yaşamın kıyısında,yorumun için teşekkür ederim.ne demek saygısızlık ? aksine çok memnun oldum.gelecek bölümde bunu ek yapabilirim...sağlıcakla kal..

sufi dedi ki...

Can dostum;
Her nerede olduğun, nerelerde olduğumdan dolayı gönülden bilinmekteydi.Sevgililerinle can-cana iç-içe oluşların enerjisi ve mutluluğu yayılıyordu evrene.Bilinse de tüm gerçekler yine de sesini kelimelerinden duymak güzel.Çünkü Özledik seni.Sevgilerimle dilek.

Primarima dedi ki...

İnşallah daha sık yazarsınız:)
ama boğuşduğunuz o iki dünya güzeli varya onlar herkezden herseyden daha önemli bunu biliyorum:)

Primarima dedi ki...

Aman ben 3. cüyü unuttummu yazıklar olsun bana :):) ama o bebecik daha boğuşma safhasına gelmemiş o yüzden atlamışım ben onu:)
Kocaman smsıcak sevgiler yolluyorum size...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Zerrin'cim,
Çok teşekkür ederim. Beni arayanların olması mutluluk verici. Ahh sorma o kokuyu çok çok güzel.

Nunu'm
Canım benim sana yakışacak o muhteşem babaanneliği hiç düşünemiyorum.

Yavrusu,
Devam tabi ki!

Sennur'cum,
Zaten giden zaman değil, giden bizleriz. Güzel yorumların bana çok iyi geliyor.

Sevgili içimden geldiği gibi,
Teşekkür ederim gösterdiğin incelik ve cevabın için,

Can dostum Dilek,
Bu tadı çok iyi anladığını biliyorum. Bende sizleri çok özledim. Daha sık buralarda olmayı umuyorum.

Ebru'cum
Sende enaz kızın kadar tatlısın. Daha sık sizlerle birlikte olmayı bende çok istiyorum da senin de söylediğin gibi tatlılarla vaktin nasıl geçtiği gerçekten anlaşılmıyor.

Hepinize çok çok sevgiler...

Adsız dedi ki...

BNENE BI HAYAT KADINIYIM.KÜCUMZEME.

HYAYAT CKO ACİMASIZ.BLOTUNU BEYENM.

SIKA SIK UGRARMIM.

SVEGILER.

SAMSUNLU FERHAN

:)den dedi ki...

Sizi tekrar aramızda görmek ne kadar güzel. Hoşgeldiniz:) Canlarınla birlikte sevgi dolu ve keyifli günlerin hep sizinle olması dileğimle...

Ahmet Ümit'in son kitabı Bab-ı Esrar'ı 2008'in son aylarında okumuştum. Aynen dediğiniz gibi sürükleyici bir kitap.

Unknown dedi ki...

Merhaba Nur Hanım bloğunuza canım dostum NUNU'mun bloğu sayesinde ulaştım.Bundan sonra bende sıkı takipçinizim...Zamanı yakalamak elbette mümkün değil,ama etrafımızda bizi seven,değer veren dostlarımız oldukça hayat çok keyifli,sık sık görüşmek dileğiyle
Sevgiler...Saygılar...
DERYA

... dedi ki...

çok sevdim bu sözü.
"zamanın varsa herşeyin gelir geçer, herşeyin varsa zamanın gelir geçer."
zaman birgün bütün herşeyimi alıp önümden ve ömrümden geçecek biliyorum.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Hoşgeldin Derya,
Çok teşekkür ederim, bende ziyarete gelip dostluğumuzu devamını sağlamaya çalışacağım.
Sevgiler...

Hoşgeldin Defna,
Çok güzel bir söz beni yıllardır içine almıştır. Düşünüldüğünde öyle inceki birbirinin içine geçmiştir.
Zamanının değerli geçmesini dilerim.
Sevgiler...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Uçan Martı,
Çok teşekkür ederim.
Senin şu martı beni her gördüğümde, vapura binmiş hissi veriyor ve mutlu oluyorum.
Muhteşem kırk yamanı da hiç unutamam artık.
Kitap, evet çok sürükledi beni de, şimdi yeni sürükleyeci kitap peşindeyim.
Sevgiler...

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili Nur abla,
yokluğunuzda nasıl güzel vakit geçirmişsiniz siz öyle :)
kitap dikiş örgü ama en güzeli
mis kokulu bebişle ve iki kuzuyla geçirilen vakit.Hepsine ayrı ayrı sağlıklı ömürler diliyorum.
Ama bizide unutmayın.Özleriz :)
sevgiler.

Admin dedi ki...

Ayyy Ay yerim ben bunlari yerim, cok tatlilar Allah guzel uzun omurler versin herbirine, banane bende torun istiyorummm
Sevgiler tum aile bireylerine:))))

Adsız dedi ki...

This is a great tip particularly to those new to the blogosphere.
Brief but very accurate information… Appreciate your sharing this one.
A must read article!

Here is my blog; borse longchamp

Adsız dedi ki...

What i don't realize is in fact how you're now not really a lot more smartly-liked than you may be
right now. You are so intelligent. You know thus considerably in relation to
this topic, made me in my view consider it from so many numerous angles.
Its like men and women are not involved until it is something to do with Lady gaga!
Your own stuffs outstanding. All the time handle it up!

Here is my page; longchamp milano

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...