Cumartesi, Aralık 08, 2007

ISMARLAMA SOBE

Genç blog arkadaşım butterfly,kızımında dahil olduğu blog arkadaşlarınla oynadığı sobe oyununa beni sobeliyerek davet etmiş. Teşekkür eder sevgilerimi iletirim.


ben küçükken..İlk hatırladığım duvarları eşeleyip kireçleri yemekti. Çok küçüktüm sanırım, birde bahçede toprak yediğimi hatırlıyorum. Çok iyi hatırladığım "yada unutmak istemediğim" anım ise yeni alınmış ve hiç giyilmemiş çok güzel bir hırkamın unkapanı köprüsünün üstünde yürürken farkında olmadan kolumdan düşüp kaybolmasıdır. Çok ağladığımı hatırlıyorum. Kaybolmasımı yoksa ona sahip olamayışımmı beni bu denli üzmüştü bilmiyorum. Çok ağlamamın sonrası yerine alınan kenarı kiraz tanecikleriyle süslü hasır şapkam ve hasır çantam bile bana hırkamı unutturamamıştı. "niye aynısı alınmamıştı onuda bilmiyorum"


aslında ben.. İçimdeki benlerden bana ait olan beni ne yazıkki daha yaşıyamadım. Dipdiri ve hiç kullanılmamış olarak duruyor. Abla olan ben, eş olan ben, anne olan ben o kadar kuvvetliydiki, ben olan bene hiç fısat tanımadılar. Aslında ben, iyi öğrenciler yetiştiren bir profösör olmayı ve sivil toplum örgütlerinde çalışmayı isterdim.


ilk kopyam.. Düşünmedim bile. Karekterim gereği alıntılara bile karşıyımdır.


en saçma huyum.. Dolap ve çekmece içlerini devamlı düzeltirim. Çamaşırlarımın ve giysilerimin ucu ucuna katlanması beni rahatlatır. Eğri duran her nesne beni rahatsız eder, perde kıvrımları hatta eyfel kulesi bile. "iyiki yakınımda değilde görmüyorum". Ütülemeden de asla bir şey kullanmam.


bence cep telefonu.. Kullanmama rağmen karşı olduğum bir alet. Bence özel hayatın ve özgürlüğün kısıtlanması gibi birşey. Gereksiz yerlerde çalması da ayrı bir sorun." Hele ki küçük kızım gibi bir takipci olursa".


aşk bence.. Sevgi. Yıllardır aşkın sevgiden ayrı bir şey olmadığını, aşk ve sevgi ikiz bile değildir tekdir diyerek tüm düşünenlerin fikirlerini çürütmeye çalıştım. İçimdeki sevgi yoğunluğu çok sıcak ve yumuşacıktı, aşk diye bir duygu yoktu. Sonra yavrularım oldu. Sevgilerin en güzelini tatdım. Sevginin katmerlisidir evlat sevgisi ve onun üzerine sevgi yoktur. Derken aşık oldum. Ben torunlarıma aşığım, meğer aşk varmışta torunlarda gizliymiş. Sakın yavrumuza aşığız demeyin, torun sahibi olunca görürsünüz aşkın ne olduğunu.


en sevdiğim bloglar.. Okuduğum bütün bloglar çok güzel. En sevdiğim bloglar ise tabi ki barış'lı günler ile küçüktüm ufacıktım. "çünkü bol bol resimleri var prensesimle lokumumun".

Yaşmın kıyısından gençlere.




3 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

E hadi anneciğim yaa, yeni yazı bekliyoruz.:))
Şu sıralar vakit bulamıyorsun biliyorum. Belki yeni yazını vakitsizlik üstüne yazarsın.;-)

Butterfly dedi ki...

Çok sevindim kırmadığınız, cevapladığınız için, keyifliydi okumak. Sevgiler.

Berrin dedi ki...

sizi okumak ve kesfetmek guzel oldu bu gece..
torun aikını ılk sızden duymuyorum..umarım banada kısmaet olur.torunuma asık olmak..sevgıler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...