Pazar, Aralık 16, 2007

VAKİTSİZLİK

Geveze kalem'imin vakitsizlik yazımıma kısacık bir cevap.


Zamanımın yarısını evde geçiriyorum, öbür yarısınıda sizlerle. Geriye kalan öbür yarısınıda kendimle. Kendimle geçirdiğim zamanın dörtte üçünde de sizleri düşünmekle, kalan çeryek zamanda sizleri göreceğim zamanı beklemekle.
Nasıl zamansa bu, üçe böldüm olmadı beşe böldüm olmadı.


Güneş nerede doğarsa doğsun, vaktini bekler
Herdaim doğduğuna göre, vaktini kendi tayin eder.
Batarken yorgun ve bezgin gibidir
Ama yine anında doğar ve dirilir.

Yaşamın kıyısından , karışık bir zaman hesaplaması

3 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

Annem yaa, ben seni çok seviyorum! :))

Admin dedi ki...

Merhaba
ziyaretiniz ve guzel yorumunuz icin cok tesekkur ederim.
Blogunuz hayirli olsun, blogunuzda guzel arkadasliklarin olusmasini dilerim.
Tanistigimiza memnun oldum, bundan sonra ziyaretinize gelirim, bende beklerim, sevgiler...

etki alanı dedi ki...

Çok özür dilerim,
İlk defa böyle oluyor.Hiç isimsiz yorum bırakmadım şimdiye kadar.Biraz blogda değişikler yapmak için kurcalarken,farkında olmadan ismimi yoketmişim galiba.Bloğunuzu zevkle okurken,yorumda hiç dikkatimi çekmeden enterlemişim demek ki.
Teşekkür ediyorum beni bulup uyardığınız için.
TüTü

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...