Pazar, Mayıs 23, 2010

BONCUK GÖZLÜME



Dün gibiydi; sanki hiç geçmemiş gibi onca yıl. Sıkı sıkı sarıp sarmalamış bir kundak içinde koydular kucağıma, içime yaydığın sıcaklık Mayıs güneşi gibi yumuşak ve sıcacıktı. Kundağın mineleri mavi işliydi, niye? bilmiyorum! Mavi erkek demektir diye bir düşüncemizde yoktu ve hiç olmamıştı, belki pembe rengini fazla sevmediğimden mavi işlemiştim kundağın minelerini. Geri kalan tüm giysilerin beyazdı, aynı beyaz bir yaşantıyı bugüne kadar bana yaşattığın gibi...
 
Zor geçen karanlık bir gecenin sabahında en güzel sabah ışıklarını getirmiştin bana. Simsiyah iki boncuk tanesi gözlerin o an "boncuk" lakabını adından önce işlemişti içime. O boncuk taneleri yüzüme bakarak "kurtar beni bu esaretten" der gibiydi. Ellerinin, ayaklarının o bez parçasının içinde bağlı olmasına dayanamadı yüreğim. Usulca açtım kundağını, içinden çıkan "o" küçücük bedene ben esir olmuştum artık...
 
İlk yavumdun benim, ilk can yoldaşım, ilk yol arkadaşım. Ben seninle yeniden doğmuş, yeniden yaşamaya başlamıştım...
 
İyi ki doğdun yavrum, iyi ki varsın ve iyi ki benim yavrumsun. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...
 
 

21 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bu ne güzel bir doğum günü yazısı, sabah sabah duygulandırdın beni Nur'cuğum.
Ben de oğluma boncuk gözlü derim iki kocaman siyah boncuğu var onun da:)
Nice güzel yıllara inşallah.
Kocaman sevgilerimle...

öykü dedi ki...

Ne kadar guzel satırlar
Ne mutlu ona
Ne mutlu sıze..
Iyı kı dogmus..
Nıce mutlu yıllara bırlıkte.

Leylak Dalı dedi ki...

Hep birbirinizin yanında, gönlünde olun. İyi ki doğmuş, iyi ki size bu mutlulukları yaşatmış. Doğum günü kutlu olsun...

Unknown dedi ki...

Canım sabah sabah inan gözlerim dol
du anca bu kadar güzel anlatılabi
lirdi.Bir annenin yavrusuna olan aş
kı:))Sağlıklı,huzurlu,başarı ve mut
luluk dolu güzel bir ömür dilerim
ilk göz ağrına çok öpüyorum...

noyumberry dedi ki...

İyiki doğmuş:)Yeni yaşı sağlık mutluluk getirsin..Dünyadaki tüm güzellikleri yaşaması dileğiyle..yavrularımız bizim herşeyimiz..onlarsız bir hayat
düşünemiyorum..
sevgiyle kalın..

Asuman Yelen dedi ki...

Tüm sıcaklığı ile hatırladığın ve aradan yüz yıl geçse de hatırlayacağın o muhteşem süreci aynı sıcaklıkla ne kadar güzel dökmüşsün kağıda Nur' cum.
Birlikte nice nice yıllara sağlık huzur ve mutlulukla....

Cüzzamlı Melek dedi ki...

en uzun ayrılığınız, bir göz kırpışı kadar sürer inşallah... hep yan yana olursunuz...

sibel dedi ki...

o ilk gunler neler hissetim hatirlamiyorum ama kendimi bildigim ve ifade edebildigim ilk gunden beri, biliyorsun iste, oyle kocaman bir yer kapladin ki icimde, canimdan cikan iki cana da paylastirdigim halde hic kuculmedi, azalmadi... hep diyorum ya... hic biri yokken sen vardin, sen benim ilk goz agrimsin...canim annemmmm

gülsen VAROL dedi ki...

Bu ay sevilenlerin doğduğu ay.. boğalar... ikizler... benim de torunum mayıs ta geldi dünyaya ve dünyama..
O avuçlardaki hiç büyümeyen varlık, dilerim kıymeti bilinsin..ve senin kıymetini bilsin sevgili yaşamın kıyısında..

aydilber dedi ki...

daha nice yıllara benim kızımla aynı ay doğumlu...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Çok sevgili,
Özlem'cim, Öykü'm,Leylak'cım, Derya'cım, Tülay'cım, Asuman'cım ve Gülsen'cim gönülden yorumlarınız ve kutlamalarınız için çok teşekkür ederim.

Hoşgeldiniz Cüzzamlı Melek ve Aydilber, ne iyi ettiniz sesinizi duymak güzeldi, yorumlarınıza çok teşekkür ederim.

Ve canım yavrum,
bilmem mi!

Hepinize gönülden sevgiler...

bilge dedi ki...

daha nice sağlıklı huzurlu barış dolu bir dünyada sevdikleri ile beraber savaşsız barış dolu bir dünyada yaşasın..

kusura bakmayın yorumları biraz geç yazıyorum genellikle köyde oluyorum orda pc yok sevgilerimle

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Nurcuğum gözyaşları içinde bitirdim satırlarını... Nice nice yıllarınız olsun birlikte geçireceğiniz sağlık ve mutlulukla!

Sevgiyle kucaklıyorum seni!

beenmaya dedi ki...

geç kalmış bir doğumgünü kutlaması yollasam size yürekten ve kocaman sarılıp öpsem kabul edersiniz değil mi :)))

Çınar dedi ki...

Canımm nasıl gözümden kaçmış bilmiyorum. Yeni farkettim yazını, üzgünüm. Çok geç oldu ama
nice sağlıklı uzun mutlu yıllar dilerim ilk göz ağrın, ilk gönül kıpırtın, kızına.

Sevgiler

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Bilge, teşekkür ederim, ne önemi var unutulmamak önemli olan.

Sevgili Zühre'cim,
Teşekkürler canım, bende kucaklarım seni hemde çokca.

Mayam canım mayam ne demek kabul etmek çok sevinirim. İnşallah birgün gerçek olarak kucaklayacağım seni.

Çınar'cım,
ne gerek var üzülmene, çok teşekkür ederim canım, asıl ben üzgünüm seninle o kadar görüşmek istediğim halde bir türlü olmadı diye.

Hep sevgiyle kalın...

cinar dedi ki...

nice mutlu yıllara kızınıza ve size. ömür boyu böyle duygularla birbirinize bağlı olursunuz inşallah. boncuk gözler de sizin eseriniz aslında :) Mutluluğunuz hiç bozulmasın ve bu mutluluk herkese nasip olsun umarım.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Çınar'cım,
Teşekkürler canım, dilerim sende aynı duygularla çok yakında sağlıkla buluşursun.Sevgiler...

tatlıhayat dedi ki...

Nice mutlu ve sağlıklı senelere!Sevgiyle...

etki alanı dedi ki...

Bu yazı insanı gençliğine götürüyor..
İkinci baharımızı iyi yaşamak adına dikkate alınması gereken bir yazı...

Maddi durumu düşünecek olmasam,gaza gelip çoktan soluğu Akyaka'da almıştım bile...
uhteşemsiniz...
Tütü

Zeugma dedi ki...

Muhteşem yazmışsınız nur Hanım, çok etkilendim..

Sevgili evladınız o simsiyah boncuk tanesi gözleriyle size bakmaya devam etsin, sevgiyle.. Çok ama çok uzun yıllar boyunca sağlık, mutluluk ve huzur içinde birlikte olun..

Sevgilerimle...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...