Çarşamba, Mayıs 19, 2010

BİR DAHA GEL, GEL SAMSUN'DAN

SARI SAÇLIM MAVİ GÖZLÜM NEREDESİN SEN

19 Mayıs Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramımız Kutlu Olsun..


NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!


*** "Gençler, Cesaretimizi güçlendiren ve sürdüren sizlersiniz. Siz, almakta olduğunuz terbiye ve kültür ile, insanlık değerinin, vatan sevgisinin en değerli örneği olacaksınız. Ey yükselen yeni nesil, gelecek sizindir. Cumhuriyeti biz kurduk; onu yükseltecek ve sürdürecek sizsiniz... benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır." Mustafa Kemal ATATÜRK

14 yorum:

Çınar dedi ki...

Geleceğimiz umudumuz gençlerimizin ve hepimizin bayramı kutlu olsun

Sevgiler

Unknown dedi ki...

ülkemizin her işgal edilişinde ulu
önder atatürkün mezardan kalkmasınımıbekliyeceğiz?.mezardan kalkıpta türk gençliğini bu halde görse tekrardan
ölmezmiydi?damarlarında asil kanın
dolaştığı türk milletini kafasına çuval geçirilmiş ve uluslar arası alanda aşağılanmış görseydi bin kere ölmezmiydi?.

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Umudumuz, yarının Cumhuriyet bekçilerinin bayramını kutlarım.

Sevgilerimle..

öykü dedi ki...

Sarı saclı mavı gozlum nerdesın
NERDE:(

NzlGl dedi ki...

Artık rüyalarımıza bile geleceğini tahmin etmiyorum

Asuman Yelen dedi ki...

Gençlik ve Spor Bayramı' mız hepimize kutlu olsun Nur' cum.

gülsen VAROL dedi ki...

Atamın Cumhuriyeti ... Ülkemi emanet ettiği umut dolu olduğu GENÇLİK bizim jenerasyon!! Yani yaşı 50 yi 60 ı geçenler.. Ve benim günümüz gençliğinden umutlu olduğum tek bir ışık bile yok..
Bu sayfalara bayrak resmini koyarak ÇOOOOK büyük bir görev yaptığını zannedenlerin yarısının evinde TÜRK bayrağı yok ne yazık ki sevgili yaşamın kıyısında..
Ben, her bayram, yarı belime kadar sarkarak bayrağımı balkona asarken, ATAM, düşmeyeyim diye omuzlarımdan tutar..
Tuttuğu takım mağlup olunca silaha sarılan yakan yıkan bir gençliğin SPOR bayramını anlayabileceğini, takdir edebileceğini ve hak edebileceğini zannetmiyorum..
İstisnaların başım üstünde yeri var!

Elifin Terazisi dedi ki...

Ah bir gelse diye hep iç geçiriyoruz ama O "muhtaç olduğunuz kudret ,damarlarınızdaki asil kanda mevcuttur" diyerek bize hep yol gösteriyor. Bir silkinip kendimize gelebilsek....Sevgiler

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Yorum ve kutlamalarınız için hepinize çok teşekkür ederim.

Hepimizin bayramı ve hepimizin bayramı olarak inşallah çocuklarımıza, torunlarımıza ve onlarda torunlarına devredeceğiz.

Hüseyin Usta ve Güzel Yaprağım her ikinizinde söylediklerine ne yazık ki katılmak durumundayım, ama umut etmek istiyorum.

Elifin terazisi, hoşgeldin canım.
Dilerim söylediklerin olur.

Hepinize yürekten sevgiler...

Deliler Teknesi dedi ki...

Sizin de bayramınızı kutluyorum Nur Hanım... Selam ve saygılar.

bilge dedi ki...

Emanetlerini bırakıp gitti koruyabildikmi acaba bize bıraktıklarını yoktan var etti elimize verdi dilerim sonsuzluğa kadar çoşkuyla kutlarız bayramlarımızı ..bayramın kutlu olsun arkadaşım.sevgilerimle...

noyumberry dedi ki...

Bu şarkı tam da uymuş..Genelde ulusal tv de ve ART de hep bu parça
çıkınca kaçırmadan dinliyorum..
Yeni gençlikten umutluyum..gümbür gümbür gençliğin geldiğine inanıyorum..hepimizin bayramı kutlu olsun..sevgilerle..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Kaptanım, çok teşekkür ederim, benden de sevgiler...

Bilge'cim yoktan var ettiğini elimize verdiğini buraya kadar getirdik gibi mi acaba?

Tülay'cım,
bende çok severek dinliyorum o kanalarda devamlı söylüyor. İnşallah canım inşallah...

Yürekten sevgilerimle...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben yine d egençlerden ve çocuklardan umutluyum Nur'cuğum.
Kutlu olsun bayramımız.
Sevgilerimle...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...