Çarşamba, Aralık 29, 2010

LEYLAK KOKULU MUTLULUK



Postacılar mutluluk dağıtıyor, 2011 posta kutuma sığmıyor. Posta kutumdan kucağıma dökülen leylak kokulu birbirinden güzel anı bırakacak mutluluk, birbirinden güzel sevgi yansıyan satırlar ve birbirinden güzel dost sıcaklığı 2010 yılının son bronşitini bile unutturdu. Gözüm açıldı, parmaklarım dostlara teşekkür satırları için coştu...

Dilerim 2011 yılı paylaştığımız satırlardan taşan mutluluk kadar sıcak-dost-kardeşce ve huzur içinde geçsin...

Hepinize yürekten sevgilerimle...

25 yorum:

sünter dedi ki...

su postacilar bir tek benim yolladiklarimi getirmediler degil mi?
Adamlarin bana kesin garezi var:(

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

İŞTE : mutluluğun binbir hali :))
sağolsun leylak dalı'mz :)

beenmaya dedi ki...

tam sana geliyorken senin bana uğrayıp da yürekten kelimelerini bıraktığını gördüm. ne güzel bir bağ öyle değil mi bu ta yürekten...

düş gibi olsun hem 2011in hem de tüm senelerin. düş gibi ama gerçek...

sana ve o güzel ailene şimdiden iyi seneler...

öpüyorum yüreğinden...

Asuman Yelen dedi ki...

Sünter' cim üzülme bana da daha gelmediler ve sanırım benimkiler de ulaşmadı yerlerine.
Dileklerine aynen katılıyorum Nur' cum...

YeMeK vAkTi dedi ki...

2011 süper geçsin inşallah.sağlıklı mutlu huzurlu neşeli

Çınar dedi ki...

Hem 2011 hem ondan sonraki bütün yıllarımız sevgi dolu, huzur içinde, mutlulukla ve sağlıklı geçsin.

Tüm ailenle birlikte nice yıllara

Sevgiler

Sis dedi ki...

Posta kartlarıyla başlayan mutluluk her daim olsun inşallah.

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Sizin, ailenizin ve sevdiklerinizin yeni yılını kutlarım.

Sevgiler, Saygılar
Cenk

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Sizin, ailenizin ve sevdiklerinizin yeni yılını en içten duygularımla kutlar, esenlikler dilerim.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sünter'cim,
sanırım soğuk postacılarımızın işini biraz ağıra çekiyor:)) üzülme canımcım yakındır.

Nunu'm
canımıniçi sende sağol mutluluğa katkın için, sevgin için.

Maya'm,
Bende seni çok öpüyorum düşlerimin güzeli.

Asuman'cım,
canım arkadaşım dileklerimize!

Aylin'cim,
Sana da süper bir yıl dilerim, sağlıkla sevdiklerinle.

Çınar'cım,
Güzel dileklerine katılıyorum canım. Tüm dünya için.

Sevgili Sis,
Seninde mutluluğun daim olsun canım.

Sevgili Cenk,
Bende senin yeni yılını içtenlikle kutlar sağlıkla,sevdiklerinle gönlünce bir yıl dilerim.

Sevgili Jivago,
Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için, senin ve ailenin yeni yılını kutlar, mutluluklar dilerim.

Sevgilerimle...

NzlGl dedi ki...

Sevgili Nur hanım

iyiki sizi tanıdım çok mutluyum.

Yeni yılın bu yılı aratmaması çok daha iyi , güzel , sağlık ve huzur dolu gelerek tüm yaşamınızı, istediğiniz şekile getirmeni diliyor sevgilerimi gönderiyorum

nazlı

Unknown dedi ki...

Yeni yılınız bütün sevdiklerinle birlikte huzur ve mutlulukla dolsun
barış ve insanca yaşam tüm ulusumuzun ve dünyanın tek değeri olsun dileğimdir.

Deliler Teknesi dedi ki...

Aynı samimi duygularla yeni yılınızı kutluyorum... Selam ve hürmetler.

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Nur ablacım teknoloji ilerleyeli artık eskisi gibi ne kartpostal ne de mektup geliyor kutulara..

senin sevgi kutuna gelenleri görünce eski günlerimi hatırladım hatta ben biriktirirdim bile bunları koleksiyon yapardım..

sana gelen bu kartlardaki güzellikler kadar güzel geçen hayatının daha mutlu ve dahada dost sıcaklığı ile geçmesini temenni ederim
yeni yılın sağlıklı huzurlu mutlu ve bir okadar da dostlardan uzak olmaması dileği ile nice senelere her şey gönlünce olsun
sevgiler...

MAVİANNE dedi ki...

MUTLU YILLAR diliyorum
sevgiler

noyumberry dedi ki...

Ne güzel:)Kart postalları görünce
çocukluğum aklıma geldi:(
Biz küçük olduğumuz için,annemlere gelirdi..özellikle simli olanlara bayılırdım:)
karlı ve yılbaşılı temaları da çok severdim..Ama günümüzde malesef böyle alışkanlık kalmadı:(
Her gününüz kartpostallardaki renkler gibi,birbirinden renkli geçsin..
Sevdiklerinizle birlikte sağlık,mutluluk ve huzur dolu yarınlara:))Mutlu yıllar..
Sevgiler..

Zeugma dedi ki...

Yeni yılınızı kutlar, sıcacık, sevgi dolu, mutlu, sağlıklı, huzur dolu bir yıl olsun dilerim...
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Nur ablacım sevdiklerinizle sağlıklı,huzurlu,mutlu,umutlarınızın daim olduğu 2011 ve daha nice yıllar diliyorum.her şey göznlünüzce olsun.yüreğinizdeki sevgi,yüzünüzdeki gülümseme eksik olmasın.sevgilerimle.

Arzu Sarıyer dedi ki...

Nice sağlıklı ve mutluluk dolu yıllar dilerim.Sevgiler...

Nedret dedi ki...

Ben de en başta sağlıklı, sonra huzur dolu bir yıl daha diliyorum. Sevgiler.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili,
Nazlı'm
Hüseyin usta
Kaptanım
Şeker Peri'm
Mavianne
Tülay'cım
Zeugma'cım
Kamikaze'cik
Gökçe
Nedret
Hepinize çok teşekkür ederim.
İyi ki varsınız ve iyi ki benim dostlarımsınız:))

Sanem dedi ki...

Mutlu yıllar, herşeyin gönlünce olması dileklerimle... :))

gülsen VAROL dedi ki...

gördüm seni!!! ilk gelensin salonuma.. en önde yerini almışsın.. söyle bana ne çalayım senin için?
güzel geçen günlerle dolsun taşsın yeni yıl sevgili Nur'um .. adın gibi.

A-H dedi ki...

umarim benim kartim da gecmistir elinize yilbasindan once, gelmediyse de buradan yeni yiliniz kutlu olsun diyeyim bir kez daha sevgili Yasamin Kiyisinda :)

Nedret dedi ki...

Kartınız ancak elime geçti. Mukabele edemediğim için affınıza sığınıyorum. Ben de size sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum. Sevgilerimle.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...