Salı, Aralık 31, 2013

İKİ SATIR














Günler ve hatta aylar sonra iki satır yazı yazmak için blogumu girdiğimde ne yazacağımı bilemedim.
Sadece iki satır ile dostlarımın yeni yılını kutlarım ya da ne bileyim belki bir geri dönüş yazısı yazma olanağı bulabilirdim. Soğumamıştı yüreğim ama o sıcaklığı da hissedemedim. Elim ayağıma dolaştı diyebilirim. Yeni bir blog açıp yazmak daha kolay olabilirdi de yedi küsür yıldır benimle bütünleştiğine inandığım bloguma yazmak zor geldi birden.

Aslında sayfama (yani kendime) özür mahiyetinde bir yazı yazmamın da hiçbir anlamı yoktu, çünkü hiçbir mazeretim yoktu, sadece tembellik çökmüş üzerime diyelim.

Oysa hayat bıraktığım yerden devam ediyor, ama öyle ama böyle.

Gerçek olan tüm blog dostlarımı, yolu blogumdan geçenleri ve tüm canlıları seviyorum. Sanırım ben sevmeye mecbur doğmuşum, sevmemen gerekenlerde  bile bir mazeret bulabiliyorum :)

Ve öncelikle sağlık, sevgi, barış ve adaletli yeni bir yıl diliyorum...

İYİ SENELER

25 yorum:

Hanife Mert dedi ki...

Sizin de yeni yılınız sağlık huzur ve mutluluğunuza vesile olsun.
Sevgiler.

Asuman Yelen dedi ki...

Sana da mutlu yıllar arkadaşım. Her şey gönlünce olsun...

Unknown dedi ki...

Sizede, mutluluğunuzu bizimle paylaşacağınız sağlıklı uzun yıllar dilerim.


zeynep dedi ki...

Sağlık , huzur ve mutluluk dolu bir yıl dilerim . Sizin yazılarınızı tekrar okumak çok güzel .
Sevgiler.


ali zafer sapci dedi ki...

Güzel yıllar dileriz.

Tolga dedi ki...

mutlu yıllar :)

lezzettabağı dedi ki...

mutlu sağlıklı yıllar dilerim kocaman sevgiler.

öykü dedi ki...

Mutlu yıllar dılıyorum..

sevgılerımle

Sevginin Ruhu dedi ki...

Nihayet Nur'cum. Güzel yazılarını bekliyordum. Ama içinden gelmesi lazım tabi ki.
Yeni yıl da mutluluk, huzur, sağlık diliyorum.Sevgiler

hüznün tadı dedi ki...

Mutlu yıllar Nur'cuğum.

etki alanı dedi ki...

Aynı ruh hali bende de var nur hanım.oysa kelimelerle dolu beynim,pazıl gibi yerine oturacak ki,anlam kazansın.Bedende bir şey yok ama miskinlik derecesinde blog tembelliği var ...ilk kez 2014 mesajıyla geldim bende...haydi hayırlısı.
sağlık,güç ve kuvvet diliyorum
TüTü

noyumberry dedi ki...

Hoş geldin Nur ablacım,zaman zaman o o tembellik bana da vuruyor bloğuma girmek çok zor oluyor..
Neyse..
Ailenizle birlikte mutlu,huzurlu,
sağlıklı,umutlu,güzel bir yeni yıl diliyorum..Sevgiyle kalın ♥

Adsız dedi ki...

sağlıklı,huzurlu,mutlu,harika yıllar diliyorum Nur ablacım.her şey güzel gönlün gibi olsun:)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Çok değerli güzel dostlarım, hepinize beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim
Dilerim yeni yıl tüm insanlara güzellikler getirsin.

Elif nikah ve bebek şekerleri dedi ki...

sizede mutlu saglıklı bır yıl dılıyorum..yıllar gecse de sızı hala burada gorebılmek buyuk mutluluk..bu arada ben berrin..banadair berrın..nıkah ve bebek şekerlerıyle ılgılenıyorum bır suredır..facebook ve blog sayfama beklerım:) sevgıler..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Berrincim,
çok memnun oldum canım ya!
İlk dostum benim :)
Sevgiyle...

Başak dedi ki...

Sağlıklı, mutlu güzel günlere..Mutlu yıllar :)

Topuklu Pollyanna dedi ki...

Mutlu yıllar,sevgiler...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Başak,
çok teşekkür ederim canım, sana da mutlu yıllar :)

Tatlı Şurubum :)
Mutlu yıllar
hoş geldin ne iyi ettin, dönüşün başladığına çok sevindim, haydi hep birlikte, yeniden...

Sevgiyle...

sibel dedi ki...

söz verdiğin gibi pamuk eller klavyeye lütfen :)

bücürükveben dedi ki...

Nur'cuğum geç hatta çok geç kaldım özür diliyorum, neyse geç de olsa harika bir yıl diliyorum, öncelikle sağlık, huzur, mutluluk...
sevgilerimle

bücürükveben dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yaşamın kıyısında dedi ki...

Boş ver be Müjdem ben zaten buralarda pek olamıyorum. yeni yeni tekrardan ısınmaya çalışıyorum işte.
faceden nasılsa takip ediyoruz birbirimiz ya:) ona sığınıyorum ben de.

bücürükveben dedi ki...

bu arada gönderdiğim yorumlar çift çıkıyor acaba ben mi uzun basıyorum tıklarken neden anlamadım..:( blogcuda mı bir sorun var çünkü bir arkadaşımın bana yorumları da sürekli çift geliyordu birini siliyordum.....çift olan yorumlarımı siliyorum niye silindi deme:))))

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Evet canım çift çıkıyor benimde oldu bir yerde, üzme canını sileriz yada kalır. niye silindi diye hiç de telaşa düşmem, yapıma terstir :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...