Pazartesi, Mart 10, 2008

İYİ Kİ DOĞDUN PRENSESİM

Hoşgeldin Prensesim...

Sevinç ve heyecanla geçen bir gecenin gün doğumu... Bir başka doğmuştu güneş, o çok güzel ilkbahar sabahında, kuşlar bir başka ötüyor, ağaçlar hafif esen rüzgarla bir başka oynaşıyordu.

Biz ise çok karışık duygulardaydık. Kalbimiz bulunduğu kafesin içine sığamayacak şekilde çırpınıyor, nefesimiz yayılan dudaklarımızın kenarından ıslık çalar gibi çıkıyor, sana kavuşmaya koşuyorduk.

Hoşgeldin Nar Çiçeğim...

O an! hemşirenin kollarında girdin bebek odasına. Dışarıdan bakan bizler, aklımız henüz ameliyathanede bulunan annende olmasına karşın, sevinç çığlıklarıyla karşıladık seni. İşte şimdi oradasın yıkanıyorsun, şimdi saçın taranıyor, süslüyorlar seni nar tanem bize beğendirmek istiyorlar sanki.

Sen mi? Çığlık çığlığasın! Bağırışların bebek odasını kaplamış. Tüm bebekler, "Geldinse geldin! Biz de geldik biraz önce. Ne bağırıyorsun?" dercesine susmuşlar.

Sen durmak nedir bilmiyorsun, bizlere dönüp "Daha bu ne ki? Neler göreceksiniz daha, durduğunuz yerde duramayacaksınız, peşimi hiç bırakmayacaksınız. Yanımda getirdiklerimi hele bir tadın, nasıl bir şeymiş bir görün, öğrenin sevginin bu çeşidini de," dercesine bağırışlarına devam ediyorsun.

İşte, teyzen şu köşede çığlıklarının hiç bir karesini kaçırmamacasına 'kameramancılık' oynuyor, deden beni yeni görmüş gibi gelip gidip sarılıyor, benim ise gözüm sende, tanrıya dua ediyorum. Bir tarafta büyükbaban, babaannen...

Şimdi sen babanı sorarsın, evet canımın içi, baban da seni aylardır bekliyordu ama o an yanında yoktu çünkü yıllardır elini hiç bırakmadığı, bırakmayacağı annenin yanında yine elini tutmuş toparlanmasını ve birlikte seni kucaklayacakları ânı bekliyordu. Artık hiç ayrılmayacak bir üçlüsünüz meleğim.

Hepimizin en yeni duygusuydun, hiç tatmadığımız bir duyguydun sen prensesim. Gelirken getirdiğin sevgiye hiç doymuyoruz meleğim.

Seni sana anlatamam nar tanem, sen anlatılamaz yaşanırsın.
Ben seni sevmiyorum ilk tanem ben sana aşığım.

Durusun dupduru, dağların doruğundaki kar misali
Güzelsin çok güzel, gözlerin iki boncuk tanesi
Sevgisin sevgilisin, sevgi dolu minicik yüreğinle
Doldurdun yaşamımı o ufacık bedeninle, sen canımsın
Ufacık ellerin büyürken avuçlarımda içimdeki sıcaklıksın
İyi ki doğdun iyi ki bizim torunumuzsun, iyi ki varsın...

Beşyıl geçmiş nar çiçeğim, geçen sanki beş dakikalık zaman
Kum taneleri kadar çoğalsın ömrün, sağlıklı, mutlu yaşam
İçimize verdiğin huzur, mutluluk, sevgi seninle olsun
İyi ki doğdun iyi ki varsın iyi ki bizim torunumuzsun
Prensesim nice güzel yıllara, DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN!

Bak, dedeni de getirdim sana, o da sevgisini dökecekmiş satırlara;

Canımıza, Yaşama Sevincimize, gülen yüzümüze ve...
Bizi bu dünyada en mutlu eden biriciğimize İde'mize...
Can yavru, seni anlatmak, seni yazmak öyle çok kolay değil. Sen bize, hele hele dedene neler yaptın bir tanem. Önce benim gibi huysuz bir adamı muma çevirdin, yetmedi kırk yıllık takımımı değiştirttin. Daha da ileri gider misin bilemiyorum ama, neyse...

Gamze yanaklı, ben çevremdeki dedelere sordum, "Yaşlanmaktan memnun musunuz?" diye. Aldığım cevap hep "Hayır," oldu. Senin arkadaşların da bu soruyu dedelerine sorabilirler, büyük ihtimalle alacakları cevap "Hayır," olacaktır. Halbuki senin deden yaşlanmaktan son derece memnun ve mutlu. Çünkü ben yaşlı olmasam senin gibi dünya güzeli bir torunum, küçücük bir tapınağım olamazdı ki.

O yüzden iyi ki doğmuşsun küçük boncuğumuz, iyi ki varsın ciğerparemiz...

Seni çooook ama çoooook seven Deden..."

20 yorum:

Berrin dedi ki...

ne kadar guzel yazmıssınız..
torun sevgısı bır aşkmış, yasayanlar oyle soyluyor..
mınık prensesınızın yenı yası kutlu olsun..

nıce senelere saglıkla ulaşsın..
benım mınık fokumla araları 4 ay..temmuzda 5 yasına gırecek fokum.

fotograftan sızıde gormus oldum ne mutlu..

sevgıler..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Çok teşekkürker Berrin,
Sende çok güzel bir yorum yazmışsın.
Senin fokunada 5 Temmuzda ufak bir kutlama yaparız.
Seni ve miniğini sevgiyle öperim.

Adsız dedi ki...

dogum videomuzu izledik beraberce bu aksam...o heyecani izlerken onlarca soru sordu. kendi bebekligine hayranligimizi kiskandi:)'o,benim di mi?' diye defalarca sordu.
ona bu yadiklarinizi okurken, sesim titredi. onun gozleri kocaman iki boncuk oldu. bir gulumseme ilisti dudaklarina. yorumunu yanaklariniza kocaman konduracak...
yureklerinize saglik...

Admin dedi ki...

PRENSESIN YENI YASINI KUTLAR, NICE MUTLU DOGUMGUNLERI DILERIM KENDISINE.
ALLAH ONA TUM SEVDIKLERI ILE BIRLIKTE YASAYACAGI SAGLIKLI, MUTLU UZUN BIR OMUR NASIP ETSIN.
SEVGILER

kedi dedi ki...

Oyyyyyyyy
Bu kadar güzel bişey mi torun sevgisi yahu!
Hemen yıllar geçsin kızlarım bana torun versin!
Sağlıkla mutlulukla nice yıllara kuzuya:)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Yavrusu,
Kocaman öpücük yorumu için geri sayım başladı,
sizleri seviyoruz.

Canım arkadaşım,
Vefalı dostum, çok teşekkür ederim.

Sevgili Biyo,
Hoşgelmişsin,
Sorma bu torun sevgisini
tatlı üzeri kaymak gibi.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Yaşlanmak istiyorum ben.. ama sizin gibi güzel yaşlanmak. Bir an önce torunlarımı kucağıma alıp sevmek.:)

Dedesiyle, anneannesiyle ve tüm sevdikleriyle mutlu bir ömür dilerim İde'ye. Minik kuşun doğum günü kutlu olsun. Nice nice yıllara.:)

Dede'nin yazılarını da görmek isteriz böyle arada.:)

Sevgiler...

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili yaşamın kıyısında ceviz içi diye seviyor annem kızımı ve senın yazdığın her cümleyi her sevgi ifadesini yüreğinden tek tek söylüyor ona.Babamsa aynen eşiniz gibi değiştiğini itiraf ediyor hafifde kızararak.Bu nasıl bir aşk bilmiyorum am umarım rabbim bizede nasib eder o günleri.Allah sizlere uzun sağlıklı yaşlar versin başımızdan eksik etmesin. versinki ilerde mutlu güzel günlerini görün sevinçlerini yaşayın beraber...

daimamutfak dedi ki...

prensesinizin doğum gügnünü bende kutlarım..şansı bol olsun..ne güzel blogmuş burası..daha önce keşfetmemişim..
yaşamın kıyısında yaşamaya hayaller kurmaya,sevinçleri paylaşıp anıları tazelemeye ömrümüz yetsin inşallah...sevgilerle.

Derin Sularda dedi ki...

Öncelikle şanslı(size sahip olduğu için)prensese daha nice mutlu seneler diliyorum bende... Ne kadar güzel kelimeler dökülmüş duygular bunlar, o küçük kız büyüyüp bir yetişkin olduğunda ne kadar şanslı olduğunu anlayacak... size kızlarınız ve torunlarınızla geçireceğiniz nize mutlu doğum günleri dilerim...
Sevgiler.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

İncegülüm,
Çok teşekkür ederim yorumuna, Nasılsa yaşlanacaksın bu kaçınılmaz,ama şimdi gençliğinin tadını çıkar ve yavruları doyasıya sev,çok çabuk büyüyorlar çünkü.

Sevgili Tabiat,
Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için.
Demek sendede bir
ceviziçi var. Çok güzel bir söz, anneaneler böyle sözler bulu işte. Annene hürmetler.

Sevgil Daimamutfak,
Hoşgeldin ve çok teşekkür ederim yorumuna.
Adın da çok güzel, tam kadına göre, daimamutfaktayız da!

Sevgili Dilek,
Çok güzel sözler bunlar, teşekkür ederim.
Bir blok açmam zaten torunlarıma ilerisi için anılar bırakmaktı. Eh buarada da sizleri tanıdım çok daha anlamlı oldu.
Sanırım 2 Nisan'da sizdede bir doğumgünü var, hemde ne doğum günü ilkyaş.

Hepinize Sevgiler,

Admin dedi ki...

SEVGILI ARKADASIM MERHABA
BU GUZEL MUZIK ESLIGINDE SIZE YORUM YAZMAK NE ZEVKLI, HARIKA BIR PARCA.
BEN SIZI SOBELEDIM, EGER SIZI YORMAYACAKSA IKI SATIR BIR SEYLER YAZARSANIZ MUTLU OLURUM, KONU HAKKINDA SITEME UGRAYABILIRSENIZ OKURSUNUZ, SIMDIDEN TESEKKURLER.
SEVGILER...

anemon dedi ki...

ablacığım ne güzel anlatmışssı n e kadar güzel insallh bende torularımı görebilirm allh bizlered yasatsın

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Tabi yazarım sevgili arkadaşım zevkle, belki azbi geç olabilir.
Sevgiler,

Sevgili Hale,
önce tatlıyı ye, kaymaklısıda gelir arkasından. İyi olmana da çok sevindim.
Sevgiler,

Ebru Oğuş dedi ki...

ben gecikmişim anlaşılan tebrik mesajı için ama etmeden geçemedim, nice güzel yaşlar diliyorum prensesinize, şansı bol olsun...

Aylin Ünlü dedi ki...

ne kadar güzel anlatmışsınız,torun evlattan tatlı derler,bakalım ben yaşayabilecek miyim o günleri,maşallah size,nice yıllara

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Ebru,
Ne demek geç olması, güzel sözler için het zaman açık buraları.

Sevgili Aylin,
Ziyaretin beni mutlu etti,
Sizlerde yaşayacaksınız o güzel günleri ama önce tatlıyı yiyin bellısı da arkadan gelir inşallah,
şaka bir tarafa gerçekten çok değişik bu torun sevgisi, teşekkürler.

Sevgiyle kalın,

ihlamurcum dedi ki...

Harika bir blog, bayıldım.Bir insanın duygularını böyle güzel anlatabilmesi çok hoş.Gıpta ettim size. Hatta yemek blogundan sonra birde sizin gibi yazabilsem dedim, ama ben böyle güzel yazabilirmiyim diyede kendime sordum.Siz süper anneannesiniz,süper. Yazılarınızın hepsini sıra sıra okumak istiyorum, hemde çok.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Ihlamurcum,
Öncelikle hoş geldin, dört yıl önce yazmış olduğum bir yazıya yorum almak çok hoşuma gitti ve çok güzel bir yorum almak daha da hoşuma gitti.
Tabi sizde yazabilirsiniz neden olmasın. Aslında bende sizler gibi yemek bloglarına imreniyorum o renk ve görüş lezzetini çok güzel yansıtıyorsunuz.
Yazılarıma gelince eğer okursanız çok şey bulacağınıza eminim, yazdıklarım hepimizin yaşadıklarının bir benzeri ve benim sadece o an içimden geçenler.
yorum haneni bulamadım bende faceden arkadaşın oldum:)
O yakışıklı delikanlıların sayesinde sende çok iyi bir babaanne olacağına eminim.
Sevgiler...

bücürükveben dedi ki...

geç kaldım ama nice nice yıllara diyorum Nur'cuğum, torun sevgisi dillere destan bir sevgi torunum yok ama ilk doğan yeğenimden biliyorum sanıyorum aynı hisler...:)Prenses'e maşallah...nazar değmesin..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...