Pazar, Haziran 08, 2008

SON BASAMAKLAR

Fotoğraf : Özlem Özel Gürbüz
Öykü atölyesi : Fotoğrafın dili

Başımdaki her gümüş tel
Karanlık günlerimin gecelerinden sonra güneşle doğan taçlarımdır
Yüzümdeki her bir çizgi
Çetelesini tuttuğum yıllarımın yadigarıdır
İki büklüm olmuş şu bedenim
Yükte ağırlığı olmayan taşıdığım ıstıraplardandır
Bakmayın derbeder, dağınık halime
Yıllarca toplu yaşamamın belki de bir isyanıdır
Bir zamanlar koşa koşa çıktığım bu merdivenler
Şimdi yoruldukça dinlendiğim tahtımdır
Son üç basamaktayım artık
Dokunmayın keyfime
Bilinmez bu son nefesim
Belki de son sigaramdır

15 yorum:

cinar dedi ki...

Fondaki müzikle o kadar uymuş ki bu yazı.. Şarkı uzun zamandır aynı biliyorum, ama sanki bu satırlardaki cümleler şarkıya ait gibi. Çok derin yine, insanı yürekten etkiliyor. Ellerinize sağlık.

anemon dedi ki...

ablam nasılda güzel anlatmısın yine
foğrafların dilini
cuk diye oturmuş resimle yazdıkların saygılarımla öpüyorum sizi kocamn

Ebru Oğuş dedi ki...

ne zamandır uğramamışım size nur teyzecim, bugün gelince üç fotoğrafa eşlik eden iki şiir ve bir öyküyü okuyuverdim hemen, ve yine hayraan kaldım size, içinizden geçenlere...

Aylin Ünlü dedi ki...

Yılların şairinden çıkmış gibi sanki,çok güzel yazmışsınız.Elinize sağlık

nt dedi ki...

Sadece resimle değil yaşamın kıyısında ismiyle de bütünleşmiş bir şiir. Bunu söylerken üzülmemenizi ve yaşamın hep ortasında kalmanızı diliyorum...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Çınar,


Teşekkür ederim daim okuyucum, sevgiler...

Halecim, hoş gelmişsin, iyi gezdin umarım neredeyse bir ay oldu, artık yazılarını bekliyorum. Sevgiler...

Çok teşekkür ederim Ebru'cum, biliyorum bu aralar yoğunluğunu eh bide misafir ağırlıyacaksın.
Sevgiler...

Şımarıcam Aylin,
çok teşekkür ederim. Sevgiler...

Sevgili NT,
Hoş geldin, güzel yorumuna teşekkür ederim. Üzülmek niye ki, hiç öyle sıkıntılarım yoktur ve bloğumuna isim verirken bilinçliydi. Yaşanmış yıllar hiç inkar edilir mi?

sofi dedi ki...

Sevgili Nur, resimdeki hüzün, yılların yorgunluğu dizelerinizde hayat bulmuş, son derece ince anlatım, sevgiyle...

etki alanı dedi ki...

Öyle güzel yazmışsın ki,sanki o resimdeki kadın aileden biriymiş hissini yarattı..Çağırasım geldi...
Güzel kalem....Ne güzel hayat veriyorsun kelimelere....
Çok etkilenen TüTü.

Geveze Kalem dedi ki...

Anneciğim gerçekten çok güzel yazmışsın. Yazdıkça açılıyorsun resmen. Ellerine sağlık.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Üzerine söyleyecek söz bulamıyorum. Her dize ayrı ayrı yaşıyor sanki. Bu sayfada okuduğum en güzel şiir, gerçekten çok çok etkilendim. Kalemine sağlık.

Sevgilerimle...

daimamutfak dedi ki...

Çok ama çok etkileyiciydi.Kelimelerim yetersiz duygularımı anlatmaya..sevgilerimle.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Sofi,
Çok teşekkür ederim, fotoğraf öyle duygulu ki söyletiyor işte.

Sevgili Tütü,
Bir çağırmayı dene belki gelir. Çok teşekkür ederim.

Sevgili Yavrum,
konuşurken söylemenden sonra burada da yazman beni çok mutlu etti.

Sevgili İncegülüm,
Çok teşekkür ederim, utanmasam sımaracağım.

Sevgili Daimamutfak,
Hoş geldin ve çok güzel yorumunla sevindirdin.

Sevgiyle kalın...

ilham perisi dedi ki...

Vaaav harika bir yazı çıkmış,çok beğendim çok.Son mısralar ne çok şey anlatmış..

Bilinmez bu son nefesim
Belki de son sigaramdır

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili İlham Perisi,
Ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Merhabalar,gerçekten duygularınızı o kadar güzel kaleme alıyorsunuz ki beğenerek okuyorum.Şiir resimdeki teyzeyi bu kadar güzel anlatabilir mi?Bence bu da bir erdemdir.Yani karşıdaki insanın duygularına tercüme olmak.Kutlarım.Yüreğinize sağlık.Sevgiyle kalın.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...