Pazartesi, Eylül 29, 2008

ŞEKER TADINDA BAYRAMLAR


Çocukluğum; bayramdan iki gün önce gelen, büyüklere götürülecek ve bir taneside bayram sabahı açılacak "Ali Muhittin Hacı Bekir" şekerlemeleriyle geçti. Kardeşlerimle o şeker kutusunun açılması için beklediğimiz bayramları hiç unutamam.


Çocuklarımın Bayramı da şekerliydi tabi ki, eve iki gün önceden gelen şeker kutuları bir fazlasıyla alınırdı bu sefer.
Çocuklarım bayramı beklemeden tadına doymaları için.


Bu bayram, "Prensesim" dişlerini yaptırdı, bayramda şeker yiyebilsin diye. Annesinin defalarca götürüp, dişçi koltuğuna bile oturmadan döndüren prenses, hemde kendi isteğinle yaptırdı.

Lokum'um ağzına aldığı şekeri emerken, gözlerindeki mutluluk ışığı görülmeye değer bir o kadar şeker tadı.


Şeker tabağımız, hemen kapı önünde portmantoda hazır. Bayram sabahı sırf şeker için bayramlaşmaya gelecek çocukları bekliyor.


ŞEKER ve ÇOCUK bu kadar mı yakışır birbirine?
Hepinize Şeker tadında bir bayram, çikolata tadında mutluluk dilerim.
Sevgilerimle...

18 yorum:

sufi dedi ki...

Canım arkadaşım soyağacındaki tüm meyvalarınla birlikte bizi de unutmadan mutlu bayramlar geçirmeni dileriz.

Berrin dedi ki...

mutlu bayramlar dılıyorum sevdıklerınızle..

Geveze Kalem dedi ki...

Eyvaah kaldırın evden o şekerleri çukulataları, Barış geliyoooor!:))) Anne İde'ye de söyleyelim gizli gizli yesin bari.:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

şekerlerdende isterim,
lokumlardanda isterim :))
yanına en tatlısı birde nurcuğumdan isterim.. :)))
canım benimm hayatın hep bayram sevinçleriylr dolup taşsın..
tüm ailene tek tek sevgilerr..
MUTLU -HUZURLU-SAĞLIKLI !!!
BAYRAMLAR DİLERİMM...
ÖPÜYORUM SİZİ.

NuR dedi ki...

Sevgili Nur, ağız tadı ile, sağlıklı nice bayramlar olsun. Hacı Bekir hala benim favorim, "tarçınlı akide" kavanozum her daim yakınlarımda bir yerdedir. Prensese geçmiş olsun, yaşamı şeker gibi tatlı olsun dilerim.
Sevgiyle kal

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili yaşamın kıyısında,
tüm ailenizle birlikte geçireceğiniz çok keyifli, çok güzel bir bayram diliyorum size.
sevgilerimle...

şengül dedi ki...

Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj, kapatır mesafeleri birleştirir gönülleri kalbiniz nur, haneniz huzur dolsun,Bayramınız mübarek olsun.

sana ve ailene hayırlı bayramlar canım

Admin dedi ki...

Sevgili Nur
Senin ve tum ailenin Ramazan Bayramini kutlar, nice mutlu bayramlarin tekrarini dilerim.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Sizin ve tüm Ailenizin mutlu, saglikli ve huzurlu bir Bayram gecirmeniz dilegiyle iyi Bayramlar
Kendinize iyi bakin
Sevgiler

Aylin Ünlü dedi ki...

Çok ama çok güzel anlatmışsın,şeker ve çocuk,ikisi birbirini tamamlıyor gerçekten:)İyi bayramlar.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Şeker dostlar,
hepinize çok çok teşekkür eder, yanaklarınızdan öperim...

cinar dedi ki...

Sevgili Yaşamın Kıyısında :)

Ben de bayramlarınızın hep şeker gibi geçmesini diliyorum. Hep sevdiklerinizle birlikte ve sağlıklıca ebette.

Bizim de şeker kasemiz ayakkabılıkta bekliyor. Hatta bu sene çoluk çocuk kapıya gelirse diye değişik kalemler de aldım ama henüz kimse gelmedi :=) Bekliyoruz bakalım. Daha bayramın bitmesine koca iki gün var :)

Sevgilerimle,

ROSA E OLIVIER dedi ki...

"Love is the one who masters all things."

Mavlana Rumi...for you...

Unknown dedi ki...

Teşekkürler yaşamın kıyısında. Bir bayram sabahını gerçekten çok şeker anlatmışsınız. Benden de size sevgiler.Daha nice şeker tadında bayramlara...

Mehtap dedi ki...

Çok hoş.Bizi de çocukluk günlerine götürdünüz.Size de şeker tadında bayramlar diliyorum tüm sevdiklerinizle birlikte.

Blogen Ust@ dedi ki...

Sayfayı inceledim, güzellikler var tabii.. Emek güzel şey... Bana da beklerim, biraz gülersin, biraz da enfess bi o kadar inanılmaaz tarif ve bilgilerimden feyz alırsın :).. Valla ben ordayım:)

Primarima dedi ki...

Keşke bayramdan önce farketseydim güzel bloğunuzu ve bayram mesajımı bırakabilseydim size...bana bırakdığınız güzel yorum ile farkettim "yaşamın kıyısında" yazılarınızı.Bundan sonra takipçinizim haberiniz olsun :)
Bayram geçdi belki evet ama ben yinede iyi dileklerimi canı gönülden sunacağım size...Bütün bayramlar ailenizle, sevdiklerinizle, mutlulukla geçsin insallah
Sevgilerle..

Haccecan dedi ki...

Bayramınız inşallah şeker tadında geçmiştir,,, sevgilerimle

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...