Pazar, Aralık 07, 2008

DOSTLARIMA



SEVGİLİ DOSTLARIM'A

Dost vardır meltem rüzgarları gibi eser kulağa
Dost vardır yosun gibi yalar geçer ayağa

Acizane kullandığım bir sözümdür. Dost bildiklerimden aldığım darbeler sonunda böyle düşünüp söylemişimdir kendi kendime.

Siz dostlarım;

Torunumun dünyaya gelişinde yorumlarınızla beni onurlandırdınız, dileklerinizle gururlandırdınız. KULAKLARIMA MELTEM RÜZGARLARI GİBİ ESTİNİZ.

Bir senedir sizlerle beraber yazıştık, dertleştik, güldük. Günlerimizi, sevinçlerimizi, hüzünlerimizi, düşüncelerimizi paylaştık. Öykülerde buluştuk, şiirlerde sözleştik.

Kocaman bir aile olduk, dost olduk.

Son postuma gelen yorumlarınıza, tatlı telaşımdan zaman bulup cevap yazamadım ve size bir post ile cevap vermek istedim.

Güzel yorumlarınız ve anlamlı dilekleriniz için tüm dostlarıma ayrı ayrı teşekkür ederim.


KURBAN BAYRAMINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLAR HEPİNİZE MUTLULUKLAR DİLERİM


Sevgilerimle...


15 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte bol paylaşımlı ve mutlu bir bayram geçirmen dileğiyle, İyi bayramlar...

etki alanı dedi ki...

Yeni gelen bayram hediyenizle birlikte,mutluluklar sizinle olsun Nur hanım...
İyi bayramlar...
TüTü

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

tatlım benim,
tekrar mutlu bereketli gönlünce bir bayram geçirmeni diliyorum.
tüm aileye sevgi ve selamlar.
NuNu

sibel dedi ki...

annem. ne guzel dokuyorsun kelimelere. benim bogazimda dugumleniyor kelimeler bu ara. neyse. sen her konuda oldugu gibi bunda da elim kolum kalbim beynimsin. benim yerime benim icin dusunuyor, benim yerime benim icin hissediyor, yaziyorsun. ileride ben de cocuklarim icin senin benim icin ifade ettiklerini ifade eder miyim acaba? onlar da benim yanımda benim senin yaninda hissettigim kadar guvende ve limanda hissederler mi kendilerini? benim kadar sanslilar mi ya da? neyse ben en iyisi esas yorumumu sana kocaman sarilarak yapayim yine :)

NuR dedi ki...

Sevgili Nur, ailenizin yeni bireyi kucağınızda, sağlıklı ve mutlu bir bayram dilerim. Minik melek mis gibi kokuyordur, benim için koklar mısınız?... Anneannem "cennetin kokusu böyle snırım" derdi.
Sevgiyle kal

siirimsi dedi ki...

mutlu bayramlar

cinar dedi ki...

Sizlerin de bayraminizi kutlar, torun torbalarla, güzel bir kalabalıktan oluşan nice güzel bayramlar geçirmenizi dilerim. Sağlıkla...

Sanem dedi ki...

İyi bayramlar dilerim.

Primarima dedi ki...

Çoluklu çocuklu torunlu torbalı ama hep mutlulukla dolu bayramlarınız olsun:)

KOZA dedi ki...

Muhteşem annane,
Bayramınızı kutlar ,çocuklarınız ve torunlarınızla birlikte sağlık , huzur , mutluluk içinde geçireceğiniz nice güzel günler dilerim.

Sevgilerimle

Ela'dan Mektuplar dedi ki...

Biz neden cevap yazamadığını çok iyi biliyoruz:) Koklamaya, bakmaya doyamamaktan dimiiii:) Allah hiç ayırmasın.
Sevgiler...

Mehtap dedi ki...

Bayramınızı tekrar kutluyor, sağlık,mutluluk,huzur dolu yaşam diliyorum tüm sevdiklerinizle birlikte.

Ebru Oğuş dedi ki...

ne güzel şeyler yazmışsınız nur teyzecim, sizin de bayramınızı kutluyorum. hani derler ya torun torba , huzurlu ve mutlu günler diliyorum. kucak dolusu sevgiler..

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Geç te olsa minik torunuza HOŞGELDİN demek istiyorum.

Allah analı babalı büyütsün, güzel günler görsün inşallah.

Köklerden Uzağa dedi ki...

Nur Abla, çocuklarınla torunlarınla, tüm sevdiklerinle nice nice güzel bayramlar dilerim..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...