Perşembe, Kasım 27, 2008

HOŞGELDİN MİNİĞİM

Bir CAN geldi dünyaya canlardan can parçası
Ufacık çıplak bedeni umutlarla sarılı
Açtı yumuk gözlerini bende varım diyerek
Şimdi tek aradığı annesinin kucağı...

Minicik yüreğinle hep sevgi arayacak
Geldiği ailede fazlasıyla bulacak
Prensesime kardeş lokumuma arkadaş
Anasına babasına bir ömür boyu yoldaş
Belkide ananesine dedesine son bir tad...

Hoşgeldin dünyamıza hoşgeldin miniğim
Getirdiğin coşkuyla şenledi gönül evim
Şanslı doğdun daim olsun dileğim
Sevgi serdik yoluna huzurla yürü meleğim...

Doğruluk adın sağlık dostun olsun
Şansın ilk günkü kadar coşkun
Ömrün su kadar berrak uzun
Yaşamın mutlulukla huzurla dolsun...


CAN'a

Geldiğin en kutsal yoldan, yaşama ilk başladığın 14.20 de ki bugün seni coşkuyla karşıladık.
Dokuz ay boyunca seni heyecanla bekledik. Son haftalar zor geçen günlerle doluydu. O ufacık bedenin annenin karnında çok hareketliydi! de doğduktan sonra hareketin ne demek olduğunu daha bir anladık. Sen yerinde duramayan cıvıl cıvıl bir meleksin. Güzelsin hemde çok güzelsin...


HOŞGELDİN MİNİĞİM...
HOŞGELDİN MELEĞİM...

Anneannen...

30 yorum:

Derin Sularda dedi ki...

Gözünüzaydın olsun. Anne babasıyla, sağlıklı, mutlu güzel bir yaşam temenni ederim.
Sevgiler.

Köklerden Uzağa dedi ki...

Can'ımın adaşı gelmiş sonunda. Gözünüz aydı.. Sağlıkla ve huzurla inşallah.. Bebek kokusu çekin bol bol içinize, mmm nasıl da enerji ile doldurur insanı o koku, nasıl sarıp sarmalar..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

CANIM NUR'um
AİLELERE GÖZ AYDINLIĞI DİLİYORUM.
ALLAH TAHTINI , BAHTINI YÜKSEK EYLESİN..
SEVENİ BOL, ŞANSI ÇOK OLSUN.
SAĞLIKLA HOŞGELDİN DİYORUM SEVGİLİ TORUNUNA.
HASRETLE ÖPERİM...
nUnU

Mehtap dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün.sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler dilerim.Sizin de gözünüz aydın nur ablacığım.sevgiler.

sufi dedi ki...

Sevgili Nur'um
Bebeğimizin ömrü uzun ,sağlıklı, mutlu, huzurlu ve başarılı aşk dolu bir insan olmasını, Annesine babasına ailesine ve vatanına da hayırlı bir evlat olmasını dilerim.Anneye bol süt babanın kesesine bol bereket getirsin.Senin de gözlerin aydın anneannecik.Sevgilerimle.Tontini

şeker pasta dedi ki...

Sevgili Nur Ablacım, Kurabiyeleri beğenmenize çok sevindim. Bugün bende Can'ın kurabiyelerine bloğa ekleyeceğim.
Can'a tekrar hoşgeldin diyorum. Sizinde gözünüz aydın olsun ve allah analı babalı büyütmek nasip etsin.
Kucak dolusu sevgiler...

Geveze Kalem dedi ki...

Anneciğim ne güzel şiir yazmışsın böyle, bayıldım.:)
Keşke Barış'ın doğumunda da bir bloğun olsaymış, kıskanır benim lokumum bu şiiri, sen en kısa zamanda ona da yaz.:))

Teyzenden de tekrar hoşgeldin meleğim. Tozumuzu attıracaksın gibi görünüyor, BıkırCan!:))

Şeker Pasta'ya not: Kurabiyelerinize bayıldım. Ağustosta oğlumun doğumgünü pastası için kapınızı tıklatacağım, haberiniz olsun.;-)

Belgin dedi ki...

Nur Ablacigim gözünüz aydin! Can Bebek Anneannenin senin icin dilediklerini ben bugün dogan ve daha dogacak olan bütün bebekler icin diliyorum, kizimla ayni günde dogmanda ayri bir hediye.
Sevgiyle kalin, sevgiyle büyütün Bebeklerimizi.

Belgin dedi ki...

Nur Ablacigim gözünüz aydin! Can Bebek Anneannenin senin icin dilediklerini ben bugün dogan ve daha dogacak olan bütün bebekler icin diliyorum, kizimla ayni günde dogmanda ayri bir hediye.
Sevgiyle kalin, sevgiyle büyütün Bebeklerimizi.

cinar dedi ki...

Gözünüz aydııın :) Allah analı babalı büyütsün, hayırlı bir evlat olsun inşallah. Sağlıklı, uzun bir ömrü olsun.

Sevgilerimle,
cinar.

Primarima dedi ki...

Hoşgelmiş sefagelmiş:)geveze kalemden duymuşduk gelişin yaklaştığını...demek sonunda kavuşdunuz.Allah analı babalı büyütsün Can'ı.
Sevgiler.

Ela'dan Mektuplar dedi ki...

Sevgili Can Kardeşim;
Duydum ki bugün aramıza katılmışsın. Hoşgeldin sefalar getirdin. Senden 7 ay önce geldim bende. Çabucak alışacaksın dünyana merak etme. İlk başlarda zor gelecek ama ahhh o sevgi yok mu sevgiii, seni her zaman koruyup, kollayıp, sevecek ailen. Sakın korkma ve sabırla bekle tamam mı. Yakında konuşuruz buradan seninle.
Değerli ailene benden çok selam söyle sana çok iyi baksınlar. Bizimkilerde sevgilerini yolluyorlar hepinize.Gözünüz aydın diyorlar.
Ela'nın oğlu, Tontininin torunu EGE...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Gözünüz aydın. Can'a hoşgeldin diyorum :)))

Allah analı babalı büyütsün canım.

Kucak dolusu sevgiler...

Sanem dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün. Sağlık ve mutlulukla dolu bir ömrü olsun can parçasının.
Sevgiler...

Berrin dedi ki...

gozunuz aydın, allah analı babalı buyutsun..saglıklı mutlu bır omur dılıyorum CAN'a..ve sızlere..

Yelda dedi ki...

Gözünüz aydın
Şiiriz çok güzel çok duygulandım
Can'a sağlıklı uzun bir ömür diliyorum bahtı şansı bol olsun
sevgiler

PAPATYA SOFRASI dedi ki...

Allah Hayırlı Uzun ömür versin meleğinize.

Sevgiler..

SMİLENA dedi ki...

Hoş geldin minik can.sevgi dolu bir yuvada büyüyeceği için çok şanslı.analı babalı büyüsün ,hep mutlu olsun...

Adsız dedi ki...

gözünüz aydın CAN'a da kocaman bir hoşgeldin diyorum Çok şanslı bence böyle bir aileye sahip olduğu için. Siteyi ŞEKER PASTA sayesinde keşfettim:)

TAZE NANE dedi ki...

Şiir çok güzel.
Allah analı babalı büyütsün.
Sevgiler.

etki alanı dedi ki...

Canım,
Gözünüz aydın,bebeğinizi güle güle büyütün.Bahtı açık olsun.Annesine babasına hayırlı evlat olsun.Annesine sağlıklar diliyorum ve gözlerinden öpüyorum.
Allah bana da nasip eder inşallah..
Sağlık ve mutluluklar diliyorum...
TüTü

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

Gözünüz aydin, umarim kocaman bir hayati, sevgiyle, saglikla hep beraber kucaklarsiniz...

Admin dedi ki...

Sevgili Nur
uzun zamandir bekledigin yolcun gelmis, maalesef kutlamada geciktim.
Sevgili Can (ayrica benim cok sevdigim yegenlerimden birinin ismi)hos geldin, saglikli mutlu ve sevdiklerinle beraber uzuuun bir omur dilerim.
Nurum darisi benim basima insallah, acaba bende bir gun boyle ilham ile bir siir yazabilirmiyim sayfamda, dusuncesi bile cok guzel:))
en icten sevgilerimle...

şengül dedi ki...

Nur ablacım hayırlı olsun, annane olmuşsun, çok mutlu oldum Allah anneli babalı büyütsün.Küçüğümüzü benim için de kokunun lütfen .
Bayramızın kutlu olsun hayırlı bayramlar.

Admin dedi ki...

Canim Arkadasim,
Sevdiklerinle beraber gecirecegin saglik, mutluluk ve nese dolu bir bayram dilerim.
Sevgilerimle...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nur'cuğum, ailenle,sağlıklı,mutlu,huzurlu,sevgi dolu bayram geçirmeni temenni ederim.
Minik Can'ı da koklayın benim yerime :)))))
Kucak dolusu sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

CANIM NURCUĞUM,
TÜM SEVDİKLERİNLE GÖNLÜNCE BİR BAYRAM TATİLİ GEÇİRMENİ TEMENNİ EDİYORUM.
ÇOK SEVGİ VE SELAMLAR.
nUnu

NuR dedi ki...

Kutlarım, Allah analı-babalı büyütsün, hayırlı evlat, hayırlı kul olsun.
Sevgiyle kal

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Merhaba, Allah, torununuza uzun ömürler versin, sizlere bağışlasın!
Kurban Bayramı'nız kutlu olsun!
Sevgiler!

Haccecan dedi ki...

Sizin gibi bir anneannem olmadığı için kıskandım yavrucağı. Çok şanslı olduğunu bilerek büyür inşallah...
Allah analı babalı büyütsün. Vatana millete, size hayırlı bir evlat olur inşallah.
Mutluluklarınız daim olsun.
Sevgilerimle

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...