Perşembe, Nisan 03, 2008

ÇAĞRIŞIMLAR SOBE'Sİ

Sevgili Geveze Kalem'im, "yavrum" beni ÇAĞRIŞIMLAR sobesine davet etmiş. Zevkle hemen cevaplıyorum.
Okumuş olduğum blogların çoğunda bu sobe mevcut olduğundan kimseye sobe yok.

A - Anacığım ( Hiç unutamadığım )
B - Barış ( canımın kuzusu, şu anda başka B yok benim için )
C - Cesaret
Ç - Çocuk
D - Deniz ( bildiğimiz deniz, çok severim )
E - Emek
F - Feryat
G - Güneş
Ğ - Sağırın Ğ'si
H - Hayat
I - Ispanak ( Böreği çok güzel olur )
İ - İde ( Prensesim)
J - Jiklet ( Sakız, Prensesime şekersiz falım )
K - Kitap
L - Lale ( En güzeli sarısı )
M - Hz. Mevlana
N - Nur ( İsmim )
O - Oyun ( Çocuk oyunları hala çok severek oynarım )
Ö - Özlem ( Sıkça duyduğum duygu )
P - Pul ( Çok biriktirmiştim bir zamanlar )
R - Reyhan ( Kardeşim )
S - Yavrularım ( İkisininde adının ilk harfi )
Ş - Şevkat ( Herkezin sığındığı )
T - Top ( "Op" Prensesimin ilk sözcüğü )
U - Umut
Ü - Ülkem
V - Vazife
Y - Yavrularım
Z - Zaman

2 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

Bak bir 'S' harfiyle yırttın.:) Ya isimlerimiz başka harfle başlasaydı, boşuna listede harf meşgul edecektik.:)

Bir de şu biriktirdiğin pullar duruyor olsaymış keşke. E tabii o zamanlar bloglar yoktu değil mi, kayboldu gitti.:P

Öptüm gece kuşu annemi.:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ispanak böreği olsa da yesek şimdi.:) İnsan yavrularını, daha sonra onların da yavrularını en kıymetlisi yapıyor değil mi? Ya onlar olmasaydı. Neyimiz olacaktı baş tacımız?

Sevgiyle...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...